The Sims lover

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Jackie - 18 november 2011 18:05

Tjena!

Ledsen att jag inte har bloggat på sista tiden. Jag har haft mycket läxor,prov & inlämningar denna vecka.

Hursomhelst jag har ÄNTLIGEN installerat the sims 3,Jippi jaj!   

Jag gjorde det i tisdags och jag har inte hunnit spela så mkt, men jag kommer att ta bilder och visa er mer nästa vecka,för i denna helgen måste jag plugga,städa m.m Nu ikväll ska jag bara slappa och inte göra någonting. Jag är sååååååå trött!!!!  



God na..... *snark*



 







Presentation

Hej och välkommna till min blogg. Jag kommer skriva om the sims. Mest om the sims 3. Sims är som en hobby för mig. Men det är inte så att jag spelar det exakt varje dag. Utan nån/några gånger i veckan. Hur som helst hoppas ni gillar min blogg!! Kram :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är det något du tycker jag ska skriva om i min blogg för den ska bli roligare att läsa?
 Skriva sims serier
 Skriva om tips & trix
 Recensioner för sims spel
 Mycket mer bilder
 Mycket mer videoklipp
 Lite av allt
 annat

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Gästbok

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards